מיאמי ופיניקס יגיעו כדי לסגור עניינים, בעוד הסיקסרס והמאבס ינסו למשוך למשחקי 7 בליל חמישי/ רותם אלרן

2:00 – פילדלפיה סיקסרס (2) VS מיאמי היט (3)

במשחק האחרון בין השתיים ראינו את מיאמי מגבילה את הסיקסרס ל-85 נקודות בלבד ומנצחת ב-35, והלילה תהיה לה הזדמנות לחתום את הסדרה על מגרש הסיקסרס.

הסיקסרס אמנם קיבלו בחזרה את ג'ואל אמביד כבר במשחק השלישי של הסדרה, אבל למרות שהקמרוני הספיק לשחק בשלושה משחקים מול ההיט, ניכר כי הוא עדיין לא בכושר מלא. בשלושת המשחקים האלו אמביד מעמיד ממוצעים של 19.7 נקודות ו-9.0 ריבאונדים, מספרים לא רעים בכלל שהספיקו לשני ניצחונות, אבל בסופו של דבר הקבוצה נמצאת בפיגור כרגע, כשהעונה שלה עלולה להסתיים הלילה. חלק משמעותי מהבעיה של פילדלפיה הוא הכושר של ג'יימס הארדן – הקבוצה הביאה את הארדן כדי שישמש כשחקן שני אמין לאמביד. "הזקן" אמנם לא הפגין את הרמה אותה הציג בעונות קודמות במהלך העונה הסדירה, אבל גם כשהוא לא בשיא יכולתו הוא אמור להיות שחקן שנמצא על סף הטופ 20 בליגה. בפועל, הארדן מתקשה לספק את הסחורה במרבית המשחקים, ובפלייאוף הוא קולע ב-48.7% אפקטיבי מהשדה, כשיש לא מעט משחקים שבהם הוא השחקן השלישי בטיבו עבור הקבוצה על המגרש, כאשר שחקן העונה השנייה טייריס מקסי משחק טוב ממנו.

פילי קבוצה שבנויה טוב ומחזיקה בחמישייה מוכשרת, אבל כשאמביד עדיין מתקשה עם החזרה מהפציעות שלו היא צריכה התבלטות של הארדן. יש משחקים שבהם אנו רואים ניצוצות להארדן הישן, ודוגמה לכך הוא המשחק הרביעי של הסדרה הזו. אמנם הגארד לא קלע במשחק זה ביעילות יוצאת דופן, אבל הוא סיים עם 31 נקודות ב-18 זריקות, כאשר 16 מהנקודות הללו מגיעות ברבע הרביעי. הוא התעלה ברגעי האמת והצליח לקחת את הקבוצה על הגב, ואני לא חושב שמצופה ממנו לשחק כך בכל משחק, אך לצערה של הקבוצה הוא משחק לרוב יותר כמו במשחק החמישי (14 נקודות ב-5/13 מהשדה, 4 אסיסטים על 4 איבודים) משהוא משחק כמו במשחק הרביעי. הסיקסרס לא ירצו לסיים את העונה הלילה, ועל מנת שזה לא יקרה הם יצטרכו משחק טוב של הארדן לצד תקווה להמשך התאוששות של אמביד ותפקוד טוב יותר מצידו.

מיאמי אמנם לא תחזיק ביתרון הביתיות במשחק זה, אך ייתכן שהיא עדיין הפייבוריטית בו. במשחק האחרון הקבוצה הצליחה להגביל את הסיקסרס ל-85 נקודות בלבד בעוד היא קולעת 120, כאשר 7 שחקנים שונים במדיה מסיימים את המשחק עם כמות נקודות דו ספרתית. אחת מהבעיות שנוצרו עבור מיאמי בעקבות החזרה של אמביד הייתה ירידה בתפקוד ההתקפי של באם אדביו – הסנטר נהנה מאוד מחסרונו של אמביד, כאשר קלע ב-12/15 מהשדה מול טוביאס האריס וב-6/7 מול דיאנדרה ג'ורדן. הסיקסרס סבלו מאוד מעומק לא קיים בעמדת הסנטר, מה שהוריד משמעותית את רמת ההגנה שלהם, אך מול אמביד אדביו קולע רק ב-7/16 מהשדה (43.8%). לאחר שקלע 23.5 נקודות בממוצע למשחק בשני המשחקים מול הסיקסרס ללא אמביד, הוא ירד ל-14.0 בלבד מאז החזרה של כוכב פילדלפיה.

במשחק החמישי ההיט הצליחו לפצות על הירידה ברמה של אדביו באמצעות תרומה מכלל הסגל, כאשר 7 שחקנים (וביניהם אדביו) קלעו בספרות כפולות. יהיה מעט מופרך להניח שבכל לילה המועדון יקבל תרומה שכזו מצד כמות כזו של שחקנים, כך שהיכולת של באם עשויה להוות בעיה, וגם אם זו לא בעיה עצומה היא בהחלט עשויה לפגוע בתפקוד הקבוצה. שווה לשים עין על היכולת שלו הלילה כגורם משפיע על ניצחון פוטנציאלי.

אני מהמר על משחק צמוד וניצחון של מיאמי.

4:30 – דאלאס מאבריקס (2) VS פיניקס סאנס (3)

המשחק השני והאחרון של הלילה יגיע אלינו מטקסס, שם המאבס ינסו להשוות את הסדרה בבית לאחר שהסאנס הנחילו להם תבוסה ב-30 נקודות במשחק הקודם בין השתיים.

לאחר שכבר הצליחו להשוות את הסדרה בתוצאה 2-2, במשחק האחרון המאבס שוב ירדו לפיגור בסדרה, כאשר הפסידו ב-30 נקודות לסאנס. לוקה דונצ'יץ' אמנם קלע 28 נקודות, אך הוא עשה זאת ב-10/23 מהשדה (43.5%), וחלק מהפתרון של פיניקס לבעיה שהגארד המוכשר הציב להם הייתה להגביל את יתר השחקנים בקבוצה – דונצ'יץ' סיים עם 2 אסיסטים בלבד במשחק, לעומת 11 במשחק שקדם לו. המאבריקס מסתמכים לא מעט על קליעה מצוינת משלוש, ובפלייאוף הם קלעו ברוב המשחקים באחוזים נהדרים מהטווח. במשחק הרביעי בסדרה ראינו את דאלאס מסיימת עם 20/44 משלוש, כאשר דונצ'יץ' אמנם קולע ב-1/10 בלבד מהטווח, אך גם מייצר לא מעט מצבים לחבריו לקבוצה, אשר קלעו ב-19/34 מעבר לקשת. הגבלה של יכולת המסירה וניהול המסירה של לוקה פוגעת ביתר חבריו לקבוצה, וכשהסאנס הצליחו להגביל אותו באמצעות הגנה אישית מצוינת למאבס לא היה סיכוי במשחק.

המפתח לניצחון של המאבריקס ולהשארת הסדרה בחיים עבור הקבוצה הטקסנית הוא לחזור לרמת הריווח הזו. סביר להניח שהם לא יסיימו עוד משחק עם 20 שלשות באחוז כל כך גבוה, אבל מרבית השחקנים בסגל לחלוטין מסוגלים למנוע עוד משחק של 25% משלוש, כפי שראינו במשחק החמישי. הרבה תלוי בניהול המשחק של דונצ'יץ' וביכולת שלו ליצור מצבים, אך לא מעט תלוי גם בתפקוד יתר השחקנים המשלימים – מעבר לקליעה, המאבס יצטרכו את ניהול המשחק המשני והסיומת של ג'יילן ברונסון, ובעיקר יקוו שספנסר דינווידי יצליח סוף סוף להתאושש מהפלייאוף החלש שלו, כאשר הוא קולע ב-40.5% אפקטיבי במהלכו. דאלאס קבוצת בית מצוינת, וזה עשוי להשפיע מאוד על מהלך המשחק ועל התוצאה הסופית שלו.

פיניקס תגיע למשחק לאחר ניצחון מרשים מאוד במשחק החמישי, שבו קיבלה 48 נקודות משותפות מצד הצמד בוקר את אייטון, אשר קלעו במשותף ב-20/33 מהשדה. כריס פול לא עשה יותר מדי רעש וזרק 8 פעמים בלבד (כאשר דייק ב-3 משמונה הזריקות), אך תרם למאמץ הקבוצתי עם 10 אסיסטים. פיניקס קבוצת חוץ נהדרת העונה, ולחלוטין ייתכן שהם הפייבוריטים לקראת המשחק הלילה – הסאנס עדיפים על המאבריקס בהגנה ובהתקפה לאורך העונה הסדירה, ובפלייאוף הם מחזיקים ברייטינג ההתקפי הטוב ביותר מבין 16 הקבוצות. נראה שהסאנס פיצחו, לפחות חלקית, את הדרך להגן על המאבריקס ועל דונצ'יץ', והלילה אנו עשויים לראות הוכחה נוספת לכך, כשאם יצליחו במשימה הם גם יעלו לגמר האיזורי ויפגשו את המנצחת מבין ממפיס וגולדן סטייט. אני מאמין שהם חזקים יותר ומגובשים יותר לקראת המשחק הלילה, כך שהם יגיעו כפייבוריטים ועם סיכוי גבוה יותר לניצחון, אבל אף תוצאה לא תפתיע אותי עם הדרך שבה ראינו את הסדרה מתקדמת.

ההימור שלי הוא על ניצחון של פיניקס, אשר יעפילו לשלב הבא.

Subscribe
Notify of
287 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מעריך שמיאמי יסגרו את הסיפור, אבל לא בטוח. אין לי מושג ירוק מה יקרה בדאלאס. תודה רבה רותם אחלה פריוויו.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

פריוויו מעולה, תודה רבה רותם

thetroll
thetroll
2 years ago

הלילה מפרידים את הגברים מהילדים.
4:2×2.
(משפט בומבסטי וכמובן שיקרה ההיפך).
סבבה של פליאוף.
אמרו את זה קודם לפני. זה לא משנה.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  thetroll

חבריקו ככה לא ממלאים טופס תפנה לאור הוא יסביר לך את הכללים בעיקרון – צריך לבחור
🙂

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  דה שוט

4:2 × 2
זהו בחרתי.

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  thetroll

יש לי בעיה עם משחקי 7 זה יותר מותח עדיף שיגמר ב 6 ככה כולם סבבה להם וכל זה.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  thetroll

חחחחח נראה לי חוץ מאוהדי הקבוצות כולם מעדיפים משחקי 7 אבל סחטיין על הבחירות נראה לי שיש סיכוי גבוה מאוד שתצדק

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  דה שוט

👌👌

Pistons
Pistons
2 years ago

דאלאס לא מספיק טובה כדי להדיח את פיניקס ואפילו זה שהם ניצחו שני משחקים זאת הפתעה גמורה בעיני.
הם הצליחו יחסית לחסל את כריס פול בחלקים שראיתי משני המשחקים האחרונים (זה רק אני או שכריס פול נראה כאילו הוא רצה לצאת בשש עבירות? ציפיתי שהוא יתחיל להתווכח בעבירות האחרונות).
אני מקווה שדאלאס תצליח להעיף אותם כדי שאהיה צודק בהימור שהם לא יקחו אליפות ואולי אפילו לא יגיעו לגמר, אבל לא מאמין שזה יקרה. אולי יצליחו לגנוב עוד משחק.

פחית שימורים צמיגית של Ljos
Editor

נתון מעניין: https://twitter.com/KevinOConnorNBA/status/1524475930151772160
Mavericks field goal percentages on passes by Luka Doncic this series:

Game 1: 47.6% (10/21)
Game 2: 42.1% (8/19)
Game 3: 52.9% (9/17)
Game 4: 60% (12/20)
Game 5: 25% (3/12)
.
פספסתי את משחק חמש. מישהו שראה יכול לספר לי איך זה קרה?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

תודה רותם אחלה קדימון
.
משחק ראשון
https://youtu.be/u_jTujiRdi8
.
משחק שני
https://youtu.be/qNjTy0g18Co

Berch
2 years ago

פיניקס יקחו
פילי יביאו משחק 777
תודה על הפרוויו
🤣

פאקו
Admin
2 years ago

תודה רותם. היום זה של הקבוצות המתחילות בפ'.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  פאקו

אמן פאקו אני חותם

Tom Sela
Tom Sela
2 years ago

מיאמי ודאלאס.
כל בוקר אני קם ופותח את המשחק המערבי ומקווה שאיכשהו מהמערב לא יצאו לגמר פיניקס או גולדן סטייט.
זאת טרפה וזו נבלה.
אין לוקה ווי טראסט.

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  Tom Sela

מבין שלא סובלים את גולדן
מה הבעיה עם פיניקס?

ג'ורג' עובדיה הסקרן

כריס פול?

אור
אור
2 years ago

כבר אין לי כוח להמר לאחרונה אבל נראה לי שדאלאס תנצח משחק אחרון לעונה כי הם מסוג הקבוצות שלא נופלות בבית בלי פייט. גם פילי קבוצה ביתית אז 3-3 * 2

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  אור

אם הייתי צריך להמר על ההימור שלך לעומת ההימור שלי (4:2×2) הייתי מהמר על שלך.
יותר הגיוני.

🙂

פחית שימורים צמיגית של Ljos
Editor

היי, שמענו שאתם אוהבים דיונים רעילים על פרסים מיותרים, ועבר יותר מדי זמן מאז הדיון הרעיל על הפרס המיותר של ה-MVP אז הוספנו לכם עוד פרסים עוד יותר מיותרים שיובילו לעוד דיונים רעילים.
זוכרים איך שחקנים וקבוצות לא ממש מתייחסות לפרס אליפות הקונפרנס? חלק מהשחקנים בכלל מסרבים לגעת בפרס כדי לסמל שהמטרה העיקרית עדיין לפניהם? אז הליגה מציגה: פרס MVP גמר המזרח ע"ש לארי בירד ופרס MVP גמר המערב ע"ש מג'יק ג'ונסון.
https://twitter.com/kirkgoldsberry/status/1524721670795276288
.
אני כל כך מחכה לדיון הנרחב והרב שנתי על מי ה-MVP של המחזור הראשון של העונה ע"ש מייקל קרטר וויליאמס, או ה-MVP של מסע המשחקים של מכבי חיפה בארצות הברית ע"ש העץ מסאלח שבתי (מכבי חיפה עדיין עושה את זה?).
.
לפחות הם עדיין לא החליטו שהפרסים האלה משפיעים על החוזים של השחקנים. חכו ל-CBA הבא.
.
.
אוווו – פרס השחקן המשתפר של הפלייאין. ע"ש טאונס.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

מילה בקטנה על ריצות פלייאוף עמוקות.
לפעמים יש דינמיקה בקבוצה שכבר רק רוצים ללכת הבייתה. אני חושב שראינו את זה השנה בנטס.
אני חושש שפילי לא רחוקים מזה.
תחשבו על זה – להילחם היום על החיים כשהארדן לא בשיאו ואמביד חבוט מכל כיוון – ובשביל מה? בשביל הפרס הראשון – לנסוע שוב למיאמי ולקבל בראש בנאשיונל טי-וי
ואם במקרה יקרה נס פח כד השמן – אז הפרס השני זה מילווקי או בוסטון בלי ביתיות?
יש מצב שהרוח של פילי כבר שבורה, והחופש ממש מעבר לפינה.
אצל לוקה המצב קצת שונה כי הוא צעיר יותר והוא לוחם ומתחרה אולטימטיבי. וגם שם יש סף שבירה איפה שהוא, שאם יגיע פתאום, אנשים יתחילו לחשוב כבר על שנה הבאה. גם היריבה של לוקה הרבה יותר חזקה.
מצד שני – אם בטעות לוקה והחבר'ה יצליחו לעבור (קשה להאמין) – אז יש להם אופק. בניגוד לחבר'ה מפילי. שם באופק יש את מלחמת הכוכבים של הטמיר.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

עוד תוספת קטנה בעניין – בעונת הבראקטים שמעון ציין שלנטס אין באמת סיכוי לעבור ארבע סדרות מפרכות ועוד ללא יתרון ביתיות. אני חושב שזה היה גם בראש של דוראנט והחבר'ה. אחרי המשחק השני בבוסטון הם הבינו שאין להם כוחות פיזיים ונפשיים למסע הזה.
מעניין אם קבוצות חושבות על זה במהלך העונה. למעט בבועה שלא נחשבת בעיני, כמעט כל הפיינליסטיות בעשורים האחרונים הגיעו ממקומות 2-1, וקצת פחות מזה ממקום 3 (אוק', סיטי, מילווקי). בטוח יש חריגות אבל הן חריגות (הארט אוף אה צ'מפיון ולברון במזרח). העונה הרגילה איננה חסרת משמעות.

עידן
עידן
2 years ago
Reply to  דה שוט

+1

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  דה שוט

נקודה ממש טובה ומעניינת חשבתי על זה לא פעם ואני חושב שאתה צודק.
יכול להיות שיש מוד כזה של להשתחרר מהסיוט הזה יאללה חופש… זה נכון במיוחד לקבוצות שעמדו בציפיות מהן. יאללה חוזרים הביתה (או נשארים בו). מסכים 🙂

עידן
עידן
2 years ago
Reply to  דה שוט

+1

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

צודק פילי חלשים מנטלית מאד עייפים לא בכושר. מאמין שהיום ננצח ואת ההיט נעבור. מול הבאקס ננוגב.
אם נעבור את ההיט הלוואי שבוסטון יעברו

עגל
עגל
2 years ago
Reply to  דה שוט

זאת מחשבה של לוזרים.
השחקנים המובילים לא חושבים ככה, הם מאוד אוהבים לנצח עוד מהנוער והאגו שלהם בשמיים.
ואם יש לך איזה טאקר כזה אז בכלל אין מה לחשוב על לוותר לפני שנתת את הכל.
זה ממש לא דוראנט, פאטי מילס, ואפילו לא קיירי.
עולים ונותנים עוד משחק אחד בכל הכוח ושי**דיין היריב.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
Reply to  עגל

נכון עגל, וגם – עצם המחשבה שהיריב השנוא שלך יעלה שלב על חשבונך, רק היא אמורה להספיק לטונות של דרייב

אור
אור
2 years ago

1000+

אור
אור
2 years ago
Reply to  עגל

גם אני לא מסכים, קבוצות שרעבות להצלחה ולתואר עם שחקנים רעבים להצלחה ולתואר לא חושבות על היריבות והביתיות והחופש אלא על להתקדם בכל הכוח

טריי זריקה מחשידה

הצטרפתי למכבי הפועל לרבע האחרון מאז מכבי מנגבים. יאללה צריך לשמור כוחות. ציקו ורועי וד וייד תמיד באים אגרסיבי

טריי זריקה מחשידה

פילי וסאנס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

הלילה אנו עושים סוף לקומדיה טרגדיה
ריברס\אבו מנדבושקס משפריצים ודולפים ישירות לחירייה
דה שוט לבלנדר לשבוע בלי אפטר או טיטולים
דאלאס עם בכייני הולכים לים
מזכיר לכל חברי ה-ללל,הלילה חוגגים את הילולת השיקוצים הגדולה

NBA בדם
Editor
2 years ago

בושה וחרפה. הNBA החליט להעניק תואר מצטייני הגמרים האיזוריים על שם מגי'ק במערב ובירד- מזרח.
נכון שבירד ביחד עם מגי'ק היו הנציגים הבכירים מכל אזור למשך כמעט עשור, אבל בירד "בסך הכל" היה 5 פעמים אלוף המזרח, ואילו לברון היה 127 פעם אלוף המזרח (יש שיגידו המזפח).
היה מצחיק אם היו קוראים על שמו של לברון את אלוף המזרח ולברון היה עובר לשם ומגיע לגמר.
הוא היה מקבל גביע שקרוי על שמו. חחחחח

אור
אור
2 years ago
Reply to  NBA בדם

לברון שחקן פעיל, מה אתה רוצה שיקראו את התואר על שמו "עוד בחייו"?

NBA בדם
Editor
2 years ago
Reply to  אור

רק בשביל הצחוקים.
תחשוב איזה ספקולציות יהיו בתקשורת רק מעצם המחשבה שיש סיכוי תאורטי שלברון עובר למזרח, צולח אותו ומקבל את הגביע שקרוי על שמו.
זה ייצור באזז שיקוצי מעין כמותו.

אשך טמיר המקורי
Reply to  NBA בדם

😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago
Reply to  NBA בדם

איכסה על שניכם

אור
אור
2 years ago

גם אני לא מסכים, קבוצות שרעבות להצלחה ולתואר עם שחקנים רעבים להצלחה ולתואר לא חושבות על היריבות והביתיות והחופש אלא על להתקדם בכל הכוח

טריי זריקה מחשידה
Reply to  אור

אמת

ברבור שחור
ברבור שחור
2 years ago

לוקה יבלגן את המשחק ,טכנית מובטחת.
פיניקס היא נמר בלי שיניים, ולכן יהיה לנו גיים 7 אחד להערב

D_Wade
D_Wade
2 years ago

עתידות: באטלר יסיים עם 30+ נקודות.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אני רואה שהתחיל קשה רק לא לתת לעם לברוח

טריי זריקה מחשידה

יאללה באתי לעזור לנב לקרצף את הנגרים יאללה אצביד יא שמן הארדן יא בטט מרסי טוביאס המשלשל

דה שוט
דה שוט
2 years ago

צודק בקשר לשמן ולבטט חחחח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

טוב טוביה פילי שרדו רבע ראשון איכשהו הארדן נרדם בריבאונד

D_Wade
D_Wade
2 years ago

אמביד נראה מותש

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יאללה פילי הפכו מינוס 8

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אמביד נופל זה כמו מגדל שמתמוטט שפת גוף של שק תפוח אדמה

צ'יקו
Admin
2 years ago

אמביד לא מפסיק לעשות צעדים ולא מקבל שריקה

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  צ'יקו

נכון

D_Wade
D_Wade
2 years ago

פילי קולעת למרות הגנה מדהימה של מיאמי.
מיאמי מנגד לא מאופסת. באיזשהו שלב השלשות יתחילו להיכנס ושם ייגמר הסיפור לדעתי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

טוב הארדן קלע שני פוקסים אמביד עייף גמור לא מובן למה הוא נח שני משחקים פילי ישנים בהגנה שחקנים לא סוגרים לריבאונד

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

חסר כושר לשחקני פילי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ממש אוסף של שמנים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הבלחה?
ביי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

רבע שלישי אוי ואבוי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

תייבול הטמהל לא קולע לייאפ ולא שומר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

תעיף את טייבול למקלחת קיבל צ׳אנס עלה לפילי עכשיו בשש נקודות

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פילי חושבים שהמטרה זה להחטיא

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לצערי אין סיכוי עם השמנמן הארדן אי אפשר להגיע רחוק, מקסי במשחק הכי רע בקריירה שלו. אני בצנטרישוטוט

D_Wade
D_Wade
2 years ago

באטלר לא אנושי.

אמביד בסדרה בינונית להחריד.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  D_Wade

אמביד נוראי מזלו שהפעם הוא פצוע באמת.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פילי קבוצה שבורה טיפה עגל ואור עם הססמאות היפות מלמעלה חחחח לא מאמין שרמתי בשביל זה היחידי שרץ זה מקסי השאר הולכים ונופלים

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

הם לא מסוגלים לרוץ חבורה של שמנמנים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בושה איזה קונדישנינג: אמביד הארדן ניאנג טוביה

shadow
shadow
2 years ago
Reply to  דה שוט

דה שוט למה אתה סתם אומר יש לך מחקר על זה? נראה לך שבאנביאיי לא שמעו על קונדישנינג?

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  shadow

חחחח צודק הם כולם שם מוכנים לאולימפיאדה

D_Wade
D_Wade
2 years ago

פילי נראית חסרת חשק לחלוטין.

בהנחה שכבר מסיקים שם מסקנות ומבינים שעם הארדן כבר לא תהיה טבעת, מעניין איזה טרייד הולך להתבשל. אולי ווסטברוק יגיע לפילי 😂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פילי רק רוצים הבייתה הארדן לדעתי לא נכנס לצבע מאז הרבע הראשון גם אמביד מעיף מרחוק כולם ידעו שמיאמי יתפוצצו בשלישי ואף אחד לא עשה כלום. ריברס גם כן גאון

shadow
shadow
2 years ago

אמביד ראה שהלך האמויפי אמר פאק איט בשביל מה לעבור סיבוב ולקבל מכות מיאניס והבולדוגים שלו מה רע בקנקון

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יאללה פילי לצאת בחד ספרתי מהרבע הזה זה יהיה הישג הארדן לא בא לשחק הוא פאסיבי לחלוטין

דה שוט
דה שוט
2 years ago

נו באמת

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חחחח באטלר עם 14 ברבע ריברס מסתכל ומוחא כפיים איזה נעל

D_Wade
D_Wade
2 years ago

אמביד התגלגל על הרצפה יותר משהוא קלע היום

D_Wade
D_Wade
2 years ago

אמביד נח בערך דקה וחצי עד עכשיו. הוא בכלל מסוגל לתת עוד 12 דקות באינטנסיביות הזאת?

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  D_Wade

וואלה זה באמת הרבה בטח שבשבילו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אולי כדאי שאמביד ישים את המסיכה על הרגליים – הוא כל הזמן נופל

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הארדן נעלם לחלוטין. 8 זריקות – 1 ברבע השלישי לא זוכר אסיסטים שלו ברבע אולי אחד

עגל
עגל
2 years ago
Reply to  דה שוט

לא רק הוא נעלם,
שמעון הבטיח לבוא לעזור ובסוף חתם אצל היריבה חוזה מינימום

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  עגל

חחחחחחחחחח

טריי זריקה מחשידה
Reply to  עגל

חחח נרדמתי באמצע הייתי עייף קשה לאמן את et אחכ לשחק בשכונה אחכ לראות מכבי ואז להיות עם האישה. 2 בלילה זה שעה קשה בשביל זקנים כמוני. יצא לטובה

D_Wade
D_Wade
2 years ago

טוב, זה גמור. פילי בכלל לא רוצה לנצח

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  D_Wade

נראה ככה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פילי בתחילת הרביעי: לא לוקחים ריבאונד, איבוד לליאפ ואז שוק בהתקפה והארדן מכדרר על שלושה ועוד איבוד ללייאפ. בדקה קפץ מ-11 הפרש ל-17

עגל
עגל
2 years ago
Reply to  דה שוט

ככה מפסידים סדרה

צ'יקו
Admin
2 years ago

https://twitter.com/chicotay3/status/1524918753363886084

סיום הרבע השלישי במשחק 6 בין פילדלפיה למיאמי, ההיט מובילים 74-63.
בתור קבוצה מיאמי מרבה להשתמש בנשק הזריקה משלוש, אך דווקא במשחק היום ההיט הולכים פנימה וזה עובד להם בצורה מרשימה.
היא קולעת 48 נק' בצבע וסה"כ 41-27 בתוך קשת העונשין.
לשם השוואה – פילי קלעה 30 בצבע, וכמחצית מזריקותיה מגיעות מחוץ לקשת.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  צ'יקו

זה מעיד על מצב פיזי וגם נפשי. פילי גמורים בשני התחומים.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

עגל איפה הארדן של יוסטון? זה חצי מת. זריקה אחת ואסיסט אחד בחצי השני. החצי התחיל בהפרש של נקודה אחת – עוד היה משחק

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פילי צריכים לעשות ניקוי אורוות

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לא מבין את הארדן
היה לו את קיידי וקיירי בריאים, קצת סבלנות, מה ישלחו לחפש בפילדלפיה?

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

יש לו

גיא רוזן
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

זה התחיל כאשר בחר לפרק את החבילה ביוסטון.
חשבו שכריס פול גמור,
עכשיו איפה כריס פול ואיפה הארדן.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לגמרי. כולם חשבו שפול גמור הגלו אותו לאוק סיטי

אשך טמיר המקורי

פול היה יותר טוב ממנו ביוסטון.
בגלל זה הגלו אותו – ענייני אגו על מי מוביל את הקבוצה.
כפי שהיה צפוי
(ה"פול גמור" ולא שווה את החוזה הענק בגלל הגיל היה לפני שראינו את פול ביוסטון)

דה שוט
דה שוט
2 years ago

הארדן 9 זריקות וסל שדה אחרון בדקות הראשונות של הרבע השני. לא מאמין שקמתי בשביל זה. יאללה שלוקה יפצה אותי – למרות שיש סיכוי טוב שנראה שוב אותו דבר

גיא רוזן
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

הארדן ולוקה כבר לא באותה רמה.
ינצח או יפסיד,
לוקה לא יסיים את המשחק רק עם 9 ניסיונות קליעה. זה לא מי שהוא.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

כן זה ממש מוזר הוא זרק פעמיים בחצי השני. נראה שאין לו שום עניין לשחק יותר. אולי הוא שחוק מהמלחמות נגד ג״ס

גיא רוזן
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

אני חושב שהתשובה פשוטה בהרבה.
.
גיל + קילומטראז' מטורף + שחקן שלא עובד מספיק על הכושר.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

מסכים. נראה שהתעייף מהמאבקים והנסיעות.

אשך טמיר המקורי

שכחת אופי מהמסריחים שהיו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אל תשכח שיש ביניהם איזה 10 שנים

גיא רוזן
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

ברור.
אם לוקה לא ישמור על עצמו, ויתחיל לעבוד בקיץ על כל אותם אלמנטים שמאריכים את הקריירה,
גם אצלו הנפילה תגיע פתאום מוקדם מהצפוי.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

נכון. הוא כבר היום עייף בסופי משחקים. אבל עם 195 מיליון בכיס אני בספק אם הוא הולך לעבוד קשה בקיץ

גיא רוזן
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

תראה את בוקר. גם לו יש חוזה ענק,
והילד עובד כל קיץ ללא הפסקה.
פעם היה צנום,
היום הוא מכונה.
אחד השחקנים שעובדים הכי קשה בפגרה.

צ'יקו
Admin
2 years ago

אמביד המסכן, היום לפני 3 שנים הוא חטף סל ניצחון מקוואי בפנים והיום באטלר ומיאמי שחטו אותו בבית.
13.5 היום המקולל

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  צ'יקו

שיעשה דיאטה ויטפל בעצמו קצת יותר טוב. יש לו כושר של בן 50

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יאללה גיא הימרתי נגדכם הערב יש לכם צ׳אנס טוב לעבור (למרות שבסדרה עצמה הימרתי עליכם חחחח)

Smiley
Editor
2 years ago

אם למישהו היו ספקות בנוגע לבאטלר. השחקן הטוב בסדרה בפער אדיר.
למרות הבחורות של מיאמי, הבנאדם נותן עבודה על הפרקט.

צ'יקו
Admin
2 years ago
Reply to  Smiley

אני חושב שהוא השחקן הטוב ביותר בפלייאוף הנוכחי. נכון שהיריבות קצת פחות טובות מהשאר אבל עדיין. הוא מוביל את משתתפי הליגה במדד הפלוס מינוס

Smiley
Editor
2 years ago
Reply to  צ'יקו

אני חושב שיש לו תחרות קשה עם יאניס. אבל הוא בהחלט לועג לכל אלה שהטילו בו ספק

גיא רוזן
Admin
2 years ago

אחת הסיבות שאני אוהד כל כך את אייטון ובוקר –
הם לא מסתפקים בכישרון נטו,
זה צמד מקצוענים שעובדים כל הזמן לשפר את עצמם ואת משחקם.
.
(רק שיהיו בריאים. טפו, טפו, טפו)

דה שוט
דה שוט
2 years ago

+ 100
בעיקר בוקר
אייטון חייב להוסיף לעצמו כדרור

גיא רוזן
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

עד כה בפלייאוף יש לו פי 3 יותר דרייבס לסל מאשר היו לו בעונה הרגילה.
זה תהליך שהתחיל, ורק ישתפר עם הזמן.
כמות הכישרון שיש לינק הזה זה ממש יוצא דופן.
כמעט כמו האופי הנוח.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

מסכים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אבל שלא יירדם הוא בא לליגה עם לוקה ויאנג

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לוקה מדהים וכבר החטיא 3 לייאפים איזה שחקן מגיע לקרש בהליכה ואי אפשר לעצור את זה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אייטון כדרר 3 פעמים
אחת מסר מהלואופוסט החוצה
שתיים קלע סל קשה מאוד בייבי הוק מרחוק
שלוש החטיא ממטר את אותה בייבי הוק
פיניקס חייבים לקחת אותו פרוייקט בשנה הבאה – לתת לו בכוח כדורים ולהכריח אותו ליצור.
אבל זה יוריד לו את האחוזים. שילמד מיאניס – לא עושה חשבון לכלום

גיא רוזן
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

יוקיץ' ואמביד. הסנטרים היחידים בליגה עם יותר כישרון התקפי. מי עוד יודע לקלוע סלים כאלו?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

תעיף את בולוק הורג את דאלאס כבר שני משחקים

גיא רוזן
Admin
2 years ago

חוזה, חוזה, סידר לעצמו ברונסון בקיץ הקרוב. תותח.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בצדק. חזק, יודע לייצר, קולע
כריס פול לעניים (בעיקר בקליעה לא בניהול ובהגנה)

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קראודר הפך לבכיין עלוב פיכס מה נהיה ממנו

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אם לוקה היה עודה כזה פאול לבוקר הוא היה שוכב על הבטן חצי דקה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בדיוק לוקה תכניס את זרוקר לתוך הסל

גיא רוזן
Admin
2 years ago

אין מצב שהסאנס מנצחים הלילה.
לא מרוכזים מספיק בשביל לנצח את דאלאס בחוץ.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לא נורא תנצחו בבית וחכה עוד לא נגמר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בולווווקקק סוף סוף

דה שוט
דה שוט
2 years ago

שמעו זה פשוט מדהים כל נגיעה בבוקר הוא מעיף ראש אחורה ויש קוד בין מאמנים ותקשורת – אף אחד לא אומר מילה. לא אק על בוקר.
אדם סילבר לא אמר פעם אחת בחייו את המילה ״פלופינג״ כאילו התופעה הזאת לא קיימת.
מדהים
פשוט מדהים

thejanitor
thejanitor
2 years ago
Reply to  דה שוט

שריקת אויר על קליבר שנבעה מהטלת ראש לאחור עם צוקהרה לפנים

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  thejanitor

לגמרי צוקהרה יפה של קאם

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

אבל מאתלט ברמתו היית מצפה לקומבינציה – שיוסיף פליק פלאק ערבית ונחיתה עם ידיים למעלה
😀

thejanitor
thejanitor
2 years ago

אני בדיסוננס, מצד אחד בעד דאלאס מצד שני שמתי בבראקט על פיניקס ב-6

Smiley
Editor
2 years ago

James Harden Slammed by Fans for Lazy Effort in 76ers' Season-Ending Loss to Heat
https://bleacherreport.com/articles/10035685-james-harden-slammed-by-fans-for-lazy-effort-in-76ers-season-ending-loss-to-heat

אשך טמיר המקורי
Reply to  Smiley

אני בשוק, אני בהלם, אני ה-מו-מה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

עכשיו קאם ג׳ונסון מעיף יד וראש
לפניו ברונסון מעיף ראש כאילו ירו בו
ליגת האנ בי הד

דה שוט
דה שוט
2 years ago

מה שכן רמת הקליעה פסיכית
בולוק חוטף כדור, 20 שניות לרבע
לפי הספר – מחזיקים עד הסוף חוץ מלייאפ
בולוק לבד על השלוש במתפרצת –
זורק
וקולע!
לייאפ

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אייטון מכדרר פעם רביעית
על לוקה בפוסט
נגמר בגג

טריי זריקה מחשידה

לוקה מנגב אה?
גימי עשה מפילי מטלית זה האופי שאין בפילי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אני מגיש תביעה ייצוגית נגד הארדן קמתי בשתיים בשבילו זרק פעמיים בחצי השני

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

לא שמת את המשקפיים. היית רואה איתם איך הוא מכניס את באטלר לסל

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אולי הכניס את באטלר לבטן
הארדן עשה לי בית ספר בפלייאוף הזה. מעניין שעזב את קיירי – שניהם באותו ראש – אין כוח לכדורסל יותר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קיד עשה עבודה נהדרת בדאלאס ממקסם את היכולות של לוקה ריווח מאוד חכם בהתקפה ותנועה טובה של הקלעים לספוטים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יאניס
לוקה
קיידי
.
לא נעים להודות זה הסדר החדש

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  דה שוט

אף אחד כולל אף אחד לא מתפקד בפיניקס. כלום נאדה.
מדהים

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

רק שלוקה לפני יאניס אבל אמת

דה שוט
דה שוט
2 years ago

עוד שנה שנתיים

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

לוקה כבר שנתיים הכי טוב הוא עם קליעה בניגוד ליאניס ומנהל משחק חבילה יותר דלמה לוקח אותו על יאניס בכל יום.
אבל ליאניס יש יותר הגנה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יאניס ניצח גם בפיניקס

אשך טמיר המקורי

הצטרפתי ישר לזריקת הראש של דווין זרוקר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ברונסון מעיף ראש – חייבים לתת טכניות על זריקות ראש

אשך טמיר המקורי

סתם מהבוקס סקור – משהו שתמיד אמרתי – כשאייטון השחקן המוביל של פיניקס היא קבוצה מפסידה

thetroll
thetroll
2 years ago

איזה דרך מעוותת של הייטר להציג את הדברים. 🤣🤣🤣🤣
מי שלא מתפקד זה בוקר ופול אז איטון מוביל את הקלעים הוא את שלו עושה וואלה אני מבסוט עליו.
גם על הטכנית שקיבל.

טריי זריקה מחשידה

קמתי לטקס גמור במאבס יש שחיטה דל טנש,שם

טריי זריקה מחשידה

מה עם כריס פטל חחח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

שותה מיץ פטל
קשה לו עם לחץ חכם ויציב
לא כל יום אלבאראדו

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

זה שחיקה מצטברת נקרא אלברדו לחץ מצויין התיש אותו גם ועכשיו הוא קרס עם עוד לחץ

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לוקה אומן
שולט במומנטום בקהל בהכל

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

השחקן מס בליגה כבר שנתיים

טריי זריקה מחשידה

בוקר מוביל כדור כמעט כל הסידרה ומעביר כדור מהחצי חחח לחץ לא עובד 🤣🤣 מזל שלא הקשיבו לסכין בגב האומה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לוקה מכניס את כל טנש לסל וויי וויי איזה שחקן נגמרו המילים עליו

טריי זריקה מחשידה

שריקת אוויר על קראודי

טריי זריקה מחשידה

חחחח לוקה עם שרירים אחרי האוויר הראשון לקראודר בשני היה צריך להיזהר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

גיימינג אפטר דארק
הבנים יושבים
הבנות עם גופיה צמודה עושות מתיחות
חחחחח איזה סקסיזם של שנות ה-80
(גילרי שים אימוג׳י)

דה שוט
דה שוט
2 years ago

קשה עם לחץ על הכדור. לכולם (חוץ מלוקה)

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

גם ללוקה קשה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

היצצתי,נפגעתי,ברח לי הפופרס
אוי וויז מיר

דה שוט
דה שוט
2 years ago

חבריקו היום שנינו בצנטרישוט במושב הכפול – מקווה שלא אכלת יותר מדי נקניקיות

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago
Reply to  דה שוט

הרגע קמתי לאפטר,פופרס,מקלחת צרפתית וקפה
אני כמו החמס אין אחריות על שאריות קטיושות

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יאללה אני מפסיק לרדת על פיניקס זה לא היום שלהם הם כבר ינקמו עם ריבית במשחק 7

טריי זריקה מחשידה

אם לוקה עובר את הסאנס הדרך לגמר סלולה ואולי אפילו לטבעת. מה שלוקה יעשו לגס יכנס לספר השיאים של גינס עם הגנת הלברון של קר חחחחח זה יהיה 50 כל משחק יתגעגעו לדן מארלי שומר את מייקל 🤣🤣

דה שוט
דה שוט
2 years ago

יהיה 60

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

חחחחחח
חייב להגיד,הגמד לא עומד בלחץ
הוא כמו משה הוציא אותם ,לא יכול להכניס אותם לשום מקום חוץ מהצנטרישוט

טריי זריקה מחשידה

😉🤣🤣 לא רגיל ללחץ

טריי זריקה מחשידה

אייטון עם פוסטר על לוקה מה בודקים פה חח לא היה כלום

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

מה אתה מתפלא
חחחח פיי 4 ריפליי ,מיקסום רווחים

טריי זריקה מחשידה

נו באמת מה בודקים חחחח זה הטביה רגילה כמו כל הטבעה של שחקן. ההצגות שלוקה מוכר להם חח

אשך טמיר המקורי

לא הצגה, חטף מרפק לפנים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פגע בלוקה במקרה שום דבר אייטון לא עשה כלום ככה זה כשגארד קופץ על סנטר

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

כל הטבעה על שחקן ככה חחח לוקה מחייך בשושו לעצמו יחזיר לבוקר

טריי זריקה מחשידה

איזה בושה חחחחחחחחח טכנית לאייטון על פוסטר ללוקה חחחחחח

אשך טמיר המקורי

he's not in a legal guarding position
שיפסיקו כבר להגיד את המונח הזה, ליגל גרדינג פוזישן זה רק אם המגן נותן קליר פאת

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

חחחחחח WWE מפגרת לעולם מפגר

טריי זריקה מחשידה

זה מןנח של טנש😁 אמת רק אם המגן זז הצידה ונותן קליר פאת זה ליגל פוזשן לפעמים גם אז שורקים

טריי זריקה מחשידה

ככה שוטפים את המוח לאנשים שמעת פעם בישראל או ביואוליג את המונח הזה מהשדר?
🤣🤣🤣🤣 רק בnba חוזרים וחוזרים וחוזרים על המושג לשטוף את המוח לאוהדים לאשרר את השריקות והשיפוט זה הוראה מקברניטי הליגה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

עשיתי פופרס על עצמי מרוב בילבול

דה שוט
דה שוט
2 years ago

😂😂😂😂😂😂

דה שוט
דה שוט
2 years ago

ועכשיו צ׳ארלס ברונסון הכניס את שאמט לסל חחח חזק כמו שור הברונסון הזה.
ברונזון

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

שחקן אששש

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

חייב להגיד שהסאנס מאכזבים

אשך טמיר המקורי

"פיניקס של אייטון" = קבוצת תחתית
לא רלוונטי לנצחונות (לא צריך אותו), ולא להפסדים (כשהוא טוב ומוביל הם מפסידים ורעים)

thetroll
thetroll
2 years ago

די נו .. מה הוא אשם שהאחרים לא מתפקדים הוא את שלו דוקא עושה.

אשך טמיר המקורי
Reply to  thetroll

זה עקבי

thetroll
thetroll
2 years ago

תשמע בוקר קטסטרופה הערב. מחטיא זריקות פנויות איבודי כדור. מה זה קשור לאיטון? פול לא במשחק בכלל. היחיד שמתפקד שם איכשהוא זה איטון. אנו דוקא מבסוט עליו.

אשך טמיר המקורי
Reply to  thetroll

אני שנים אומר שאייטון כשחקן מוביל = פיניקס רעה. כמו שהייתה בהתחלה לפני פול.
זה לא חדש.
פיניקס הטובה זה בגלל פול (ולפניו רוביו), בוקר, בריג'ס, ג'ונסון.
אייטון זה הולוגרמה של שחקן מוביל

עידן
עידן
2 years ago

אשכרה wwe.בסיום הפלייאוף צריך להביא את פול היימן להכריז על האלופה.רק במקום השם ברוק לסנר שיגיד את שם הקבוצה.הקבוצה שתזכה תהיה אלופת ה wwe

https://youtu.be/AfVm-6bVuco

אשך טמיר המקורי
Reply to  עידן

עוד שנה-שנתיים

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בוקר חודר על ברונסון
הד טו הד
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣🤣🤣

thetroll
thetroll
2 years ago

יש מצב שפיניקס מפסידים את הסדרה הזאת?? וואי וואי וואי הברקט של 80% מהאנשים יהרס

אשך טמיר המקורי
Reply to  thetroll

כן

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

חחחחח
אני גדלתי ואחד מחלומות הילדות שלי היה לטוס עם חבר לעשות קוסט 2 קוסט ולהיות במשחק נ.ב.א
פאקקקקק אני צוחק על עצמי היום,תתנו לי כרטיס חינם,לא נכנס ,מעדיף שבוע בצנטרישוט

אשך טמיר המקורי

לא רוצה חולצה ולראות את מופע המחצית?
עם קצת מזל תיכנס גם לדאנס קאם

טריי זריקה מחשידה

קיס קאם 🤣🤣🤣

דה שוט
דה שוט
2 years ago

טוב ברונסון עקף את בוקר עם הראש. מתחיל לבאס

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

יותר מדבק מהקורונה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לגמרי
מדהים שיש קוד – לא מדברים על זה

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

לא. כמו על הריפלייז הלא קיימים, הצעדים שכולם רואים, עבירות התוקף.
ה-$$$ מקדש את כל האמצעים, כולם מגויסים (אולי חוץ מבארקלי שלא שם זין, וג'ף ון גנדי שקצת דפוק בראש)

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

לגילה אלמגור יש תמלוגים

עידן
עידן
2 years ago

חשבתי סאנס ב 6
הראש עדיין אומר פיניקס אלופה אבל התחושות הן מאותו משחק 5 שבוקר לעג ללוקה שלוקה ינצח את 2 המשחקים כנקמה(סטייל נוביצקי על לברון ווויד ב 2011 למרות שכאן לוקה הוא השחקן הבכיר מבין השניים).לוקה יותר מידי ספג את הדברים הרעים של אמריקה בשנים האחרונות (יש גם המון דברים טובים שלא תתנפלו עליי). הוא צריך להפוך מבחינה מנטלית ליוקיץ או ליאניס שלא השתנה לשנייה בין אם אתם אוהבים את המשחק שלו או לא

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

חחחחח
אנשים,תהנו,המוצר הזה שנקרא כרגע נ.ב.א הופך לנגד עינינו לבררה אמיתית
האמת אם לא היה את האקשן פה עם צחוקים לא הייתי טורח אפילו להציץ

עידן
עידן
2 years ago

ניק רייט שיאניס ולוקה הפכו לשחקנים האהובים עליו בליגה אחרי לברון חוגג בטוויטר עכשיו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago
Reply to  עידן

חחחח
אחרי הבבון
אני כבר מתעב את ניק רייט

אשך טמיר המקורי

זה היצור הכי דוחה עלי אדמות

דה שוט
דה שוט
2 years ago

תקשיבו סטאט שאמרו כשישנתם – ברטאנס בפלייאוף לחא זריקה מהשתיים

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  דה שוט

במשחק 6 הוא זרק ל-2 פעמיים, אבל בגלל שעשו עליו עבירה והוא הלך לקו זה לא נרשם בסטטיסטיקה כזריקה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

בוקר הוסיף פיצ׳ר חדש – צעקה
פעם שלישית שאני שומע היום

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

גילוי נאות – ראס צועק בכל חדירה לסל כבר 7 שנים חחחח

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

ראס למיטב זכרוני הכניס את צעקת ה"אנד וואן" הבזויה

דה שוט
דה שוט
2 years ago

נכון

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

אני זוכר כשהוא התחיל עם זה. הייתי בשוק מהחוצפה. ומזה שנתנו לו לעשות את זה בלי טכנית.
לא קטעו את זה בהתחלה – תראה איפה אנחנו עכשיו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

זה שכלול של פעירת הפה
הוסיף פיצ'ר של ווליום

דה שוט
דה שוט
2 years ago

😂😂😂😂😂

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

מי אמר ששחקני הנבא לא מוסיפים אלמנטים כל הזמן…

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אמביד על באטלר: איך נתנו לו ללכת
כבר מלכלך (בעקיפין) על הארדן. עשה לו סימונס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago
Reply to  דה שוט

אמביד טיפוס שפל ודוחה

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  דה שוט

על סימונס
ההנהלה של פילי העדיפה את סימונס על פניו
זאת היתה טעות מטורפת

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

לא צריך ללכלך על הארדן. הוא כבר מלוכלך יותר משירותים בתחנת דלק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

איזה עולם הזוי

דה שוט
דה שוט
2 years ago

היה פאול על בוקר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
2 years ago

אני פותח בקמפיין ריברס לל.א

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אייטון מכדרר פעם חמישית
1 מ-5

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אייטון כדרור בשישית. איבוד
1 מ-6

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דה שוט

הוא לא יודע להוריד כדור לרצפה התחיל לכדרר רק בפלייאוף

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

מתגלח על הזקן שלהם

עידן
עידן
2 years ago

יהיה אש ותמרות עשן במשחק 7 בפיניקס.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לא היה פאול הגנה טובה של אייטון

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

בכללי האשמה היא על הלוזר פול עוד תצוגת נפל של השחקן, הסאנס יקומו ויפלו איתו והוא מאכזב הסאנס איבדו הערב כמו ילדים וזה עלה להם במשחק. גיים 7 הכל פתוח

דה שוט
דה שוט
2 years ago

לוקה קראקינג סקולס

דה שוט
דה שוט
2 years ago

שמעוןןןןןןןןןןן
שמעת את השדר?!!!!
אמר שזה נראה כמו wwe
חי נפשי

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

איך אומרים? תם הטקס

עידן
עידן
2 years ago
Reply to  דה שוט

חחח

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

חחחחח לא. מי זה השדר? 😁
יקבל טלפון מסילבר

אשך טמיר המקורי

השדרנים בשידור: "זה מהלך של WWE, וגם הצגה של WWE"

shadow
shadow
2 years ago

נו אפילו המרובעים האלה כבר לא יכולים לשמור בבטן את מה שכולם רואים.

טריי זריקה מחשידה
Reply to  shadow

זה רק בראש שלך טתה לא ענייני אלה בדיוק אותם זריקות של שנות ה60. ווילט היה קופץ על ראסל וזורק ראש כל התקפה וראסל לא עמד בבאסקטבול פוזשן 😁

גיא רוזן
Admin
2 years ago

בוקר בינוני מינוס. באסה.

thetroll
thetroll
2 years ago

עשית לו הנחת אוהד הוא היה גרוע הלילה. לא יעזור פיניקס זה הוא. הכל עליו.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

פילי היו צריכים להעיף את אמביד וריברס כשהם ליכלכו על סימונס
פילי קבוצה מקוללת. גם הפרוסס המגעיל וגם הבסיס האנושי הרופף

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  דה שוט

ולתת את הקבוצה לסימונס🤣🤣🤣

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  דה שוט

חוץ מזה: ללכלך על מישהו זה להפיץ עליו שקרים לא מחמיאים
הם פשוט אמרו את האמת

דה שוט
דה שוט
2 years ago

איןדבר כזה – לא מדברים בתקשורת על שחקנים בקבוצה, בטח לא מאשימים בהפסד. אין לזה אח ורע – תביא לי דוגמה אחת!

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  דה שוט

אני די בטוח ששמעתי שחקן/מאמן מדבר על מהלך במשחק שברור מי האחראי לו (כמו שאמביד אמר)
לא עולה לי משהו קונקרטי – אולי מישהו מהחבר'ה כאן זוכר?

בקשר לריברס – מה ציפית שהוא יענה על שאלה "האם סימונס מתאים להיות PG"?
הוא אמר "אני לא יודע" שזאת ההנחה הכי גדולה שיכל לתת לו
זה היה הכי לא אמין אם היה אומר "כן, בטח איזו שאלה"

חוץ מזה, תראה לי דוגמא לשחקן שמקבל כדור מתחת לסל, חופשי להטבעה, ומוסר במקום להטביע. יש לזה אח ורע?

דה שוט
דה שוט
2 years ago

האח והרע זה דריימונד גרין
חוץ מזה עשו מהזריקה הזאת זריקה של אליפות. אל תשכח שקלעו אחת מהקו במהלך הזה.
ומאמן חייב להגיד על הפויינטגארד שלו בתקשורת שהוא מתאים. ברור! הם באותה קבוצה, לא מלכלכים.
ובעניין הזה – לא עולה לך משהו קונקרטי בראש – כי אין כזה
🙂

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  דה שוט

אחי,
למסירה-במקום-זריקה הזאת היה ערך סימבולי עצום! היא היתה כל מה שחולה בקבוצה הזאת in a nutshell

יש לך את הדוגמא של דריימונד?

צ'מע, לא ראיתי את כל מסיבות העיתונאים בסוף סדרת פלייאוף בהיסטוריה😉
בגלל זה שאלתי את הפורום אם יש מישהו שכן זוכר

טריי זריקה מחשידה
Reply to  דה שוט

דריימונד כל התקפה כמעט עושה סימונס חחח

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

שי אתה צודק במאה אחוז, ולגבי שאלתך בפורום – שאלתי אותה בתחילת השנה – זו שאלה רטורית – אף אחד לא ימצא לך דוגמה. כי אין. לא עושים דבר כזה.

שי אבן צור
2 years ago
Reply to  דה שוט

אם אתה אומר אז לא מתווכח
ועדיין, גם אם עשו מעשה שלא יעשה, התגובה של סימונס לזה מהווה הוכחה לזה שהם צדקו…
היה צריך לקחת את זה כמוטיבטור ולהראות-להם-מה-זה על המגרש. במקום זה בחר להתאייד מהמשחק שנקרא כדורסל

(באופן אישי אף פעם לא החזקתי ממנו. השחקן הכי אוברייטד בהיסטוריה)

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

אני סתם אומר מהגיגי ליבי – לא באמת בדקתי – אולי אני טועה
לגבי סימונס קשה לסנגר עליו בימים אלה – בעניין של פילי הייתי בעדו אבל אני מבין את מי שלא. יכול גם היה להגיב כמו שאמרת.
בשנה הבאה הוא יחזור, נראה אם נשאר ממנו משהו, דווקא הנטס עם דוראנט קיירי ונאש זה מקום מכיל אז אולי יהיה לו מזל.

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אייטון עם 10 מ-16
4 החטאות מתוך 6 פעמים שכדרר
פיניקס – ווי האב א פרובלם
(חברים אין מה לדאוג – בבראקט שלי פיניקס עולים)
😱😱😱😱😱😱

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  דה שוט

שום בעיה. היחיד שתיפקד בפיניקס איכשהוא. אני בבוקס סקור ראיתי 2 איבודי כדור נניח שעשו לו הנחה וזה 3 אבל 6? 22 כדורים איבדה פיניקס במשחק הזה 8 של בוקר ו 5 של פול. מה קשור לאיטון?

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  thetroll

חבריקו נראה לי אתה עייף
🙂
4 החטאות מתוך 6 פעמים שכידרר, בשתיים האחרות איבד
🙂
מי אמר 6 איבודים?
נראה לי גם כאן בפורום כבר אנשים עייפים מריצות פלייאוף עמוקות
חחחחחחח
אתה בסדר טרול, אני סתם מטריל אותך
🙂

thetroll
thetroll
2 years ago

לוקה הפך רשמית לשיקוץ.
הוא בדרך להשיג שליטה על השופטים – תנאי כמעט הכרחי להשגת טבעת. רואים שהשופטים מפחדים ממנו.

אשך טמיר המקורי
Reply to  thetroll

כל כוכב בליגה זוכה להגנת השופטים – חוץ מסטף.
אבל לוקה, בניגוד לשיקוצים הקלאסיים, לא צריך את זה. הוא מנגב בקלות גם בכדורסל אמיתי.

thetroll
thetroll
2 years ago

הילד לא מטומטם. זה בטוח. הוא מבין שחוץ משחקן על כנראה הכי טוב בליגה היום אולי חוץ מיאניס – הוא חייב להשיג שליטה על השופטים. הכל אצל הילד הזה מתוכנן עד הסוף. זה לא קורה במקרה הבכיינות הזאת.

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  thetroll

מבין מצוין איפה הוא נמצא.

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  thetroll

לוקה עושה את גרסת הכדורסל לקמפיין הנשיאות של טראמפ ב2016

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  Jonathan

:))

טריי זריקה מחשידה
Reply to  thetroll

נכון מאד לכן גם בור שידרג את משחקו בתחום הפלופינג

דה שוט
דה שוט
2 years ago

+ 99
חוץ מסטף ודוראנט
עכשיו כשרואים כמה קשה לקחת אליפות – מבינים את הגדולה של שניהם
1:16 בפלייאוף 2017
קבוצה טופ-3 בכל הזמנים

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

עם זאת, ב-2018 השופטים ניגבו עם יוסטון את הפרקט במשחק 7 (וגם לפני זה)

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  דה שוט

מבחינתי הם הטופ של כל הזמנים
🙂
העונה הנוכחית הייתה מהתחרותיות מתחילתה. שכחנו את זה כי בסיבוב הראשון כל המדורגות גבוה יותר במאזן ניצחו – אבל אנחנו מקבלים מזה בסיבוב השני כשכולם מתקשים לסגור סדרות.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  Jonathan

יחד עם שיקאגו השנייה ואולי (אולי) הלייקרס של שאקובי

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  דה שוט

הייתי מכניס את הבאקס מ71 של קארים ואוסקר לפני שאקובי…

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  דה שוט

לא ראיתי
🙂
(אני זקן אבל לא עד כדי כך)

Jonathan
Editor
2 years ago
Reply to  דה שוט

זה גם לפני זמני אבל 66-16 ברגילה, 2 הפסדים בפלייאוף, סנטר רוקי שהליגה לא הייתה מוכנה אליו… והגדת לבניך

Jonathan
Editor
2 years ago

ההיט והבאקס נראות כמו הקבוצות היחידות שבאו להתחרות על אליפות. כל הקבוצות במערב משחקות כאילו הן עוד נתקעו איפשהו בסיבוב הראשון.

Jonathan
Editor
2 years ago

בעצם לוקה עוד ייבכה את דרכו אל הגמר…

דה שוט
דה שוט
2 years ago

אם לוקה עובר את פיניקס ביום ראשון – זה מעיף אותו חזק לכיוון ראשמור – וויי וויי דאלאס חייבים להתאבד על המשחק הזה, זה משחק שיכול להביא אותם לפיינלס. אף אחד לא יכול להבטיח להם כלום לשנה הבאה. עכשיו זה הזמן.
אבל פיניקס לא ישחקו בבית כמו ששיחקו הערב. הקהל שם פסיכי. רק יאניס ופורטיס לא מפחדים שם…

NBA בדם
Editor
2 years ago
Reply to  דה שוט

הגזמת לגבי ראשמור. הוא צריך מעבר לסטט' ויכולת גם הישגים ובינתיים הוא לא בספירה הזו. (צעיר מאוד כמובן).
אם לוקה עובר אותם זה הישג ענק שמבחינתי שווה לסידרה שלברון ב18' שעבר את בוסטון.

דה שוט
דה שוט
2 years ago
Reply to  NBA בדם

+ 1